2012. november 21., szerda

Motkány torta


Ő volt a nagy dilemma...
Mindig sokat töröm a fejem mikor saját magam találom ki hogy milyen tortát kapjon az ünnepelt!
Főleg hogy az én kedves családom nem igazán szereti a fondant bevonatos tortákat.
Én meg kifejezetten nem szeretem a tejszínes külsejű tortákat, mert érzem rajta a "hűtő" ízt.
Tehát általában csokisat készítek nekik , főleg hogy nálunk már egy ideje lúdláb őrület van!

De mivel kedves családom által, augusztusban kaptam egy airbrusht, így úgy éreztem hogy épp itt az ideje, hogy lássák, élőben mit is lehet vele kezdeni:)
Így született meg bennem a döntés hogy kedvenc családi mesehősünk jelenjen meg a tortán.

Azt hiszem nem is döntöttem rosszul mert az ünnepelt szeme mintha könnyes lett volna:)))..és még nem is láttam őt semminek így örülni! Pedig már egy pár torta megfordult az éppen aktuális ünnepi asztalon, azt gondolom ez most vitte a prímet...

A torta oroszkrém ízű volt , és azt fújtam kívülről kékre...

5 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon tetszik! Nekem is nagy kedvencem ez a figura, és imádtam minden szegletét a jégkorszakos tortámnak anno. Annyit lehet játszani a jéggel meg a figurával, hova teszed, milyen lesz a hatás...és ahány tortás annyi értelmezés :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan jól néz ki!!!

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, csak most látom ..neked is:)))....köszi lányok.

    VálaszTörlés
  4. Mostanában ritkán jelentkezel, bizonyára megvan az oka.
    Remélem, majd gyakrabban jössz hasonlóan sikeres tortákkal, mint ez!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Marisz! Aranyos vagy:) majd igyekszem!!!!

    VálaszTörlés