2011. december 4., vasárnap

Pite karácsonyi hangulatban...és a pitesütő lány története

Hirtelen felindulásból sütöttem egy pitét..
Egyébként is nagy pite rajongó vagyok, valahogy úgy vagyok én ezzel mint gombóc Artúr a csokoládéval.
Jöhet nálam sorba mind , az erdei gyümölcsös, az áfonyás, a meggyes , az almás, a csokis...és sorolhatnám még ,mert nem hiszem hogy ne lehetne mindig és mindig újabbakat kreálni.
Nem is bírtam magammal, már kezdek igazi ünnepi hangulatba homályosulni, így bekísérleteztem magam örömére, egy meggyes csokis diós pitét!

A kép az elég kínos, de esti fénynél készült , és még melegen muszáj volt belekóstolnunk!!
Nekem nagyon bejött a forró csokoládédarabokkal.

Persze szeletelni is szebben lehetett volna, ha megvárom míg összeérik és megpuhul a tészta , de nem!

És ha már a piténél járunk..

Volt egy film , már igen rég láttam , de nagyon megfogott a történet .
 A "főhős" Jenna aki a film végére megtanul küzdeni önmagáért, a gyermekéért az álmaiért!!!
Azt gondolom sokan vagyunk így, hiszen mindannyian megalkuszunk a sorssal.
Felcseréljük az álmainkat, fontossági sorrendbe rakosgatjuk,előtérbe helyezünk más embereket, vagy más dolgokat, esetleg jó mélyen egy képzeletbeli fiókba pakoljuk ,mondván majd egyszer talán...
Vagy csak céltalanul sodródunk az árral , bár szerintem ez sem a legjobb megoldás, hiszen
az életünk csak egyszer a miénk, csak egyszer dönthetünk róla , és csak mi magunk tehetjük azt  meg!!

Visszatérve a pitéhez.......  :)
Mert ez a film tele van érzéssel és pitékkel, de olyan mértékig hogy ide érezni az illatokat a hangulatát a sütésnek.. imádom!!

Ajánlom mindenkinek aki még esetleg nem látta.







2 megjegyzés:

  1. Nem mindig van idő arra, hogy megvárjuk, hogy szépen lehessen szeletelni :))) és guszta ez így is: :), a filmet milyen régen láttad?, vajon elérhető még valahol? Felkeltetted az érdeklődésem. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Csilla!
    http://sorozatportal.hu/content/pinc%C3%A9rl%C3%A1nynem-pite

    VálaszTörlés