2011. november 1., kedd

Sün sün sün!!


Ezt a tiramisu ízű sünit egy 5 éves kisfiú szülinapjára készítettem:) Nagyon nagy örömmel!!
Imádtam!!!
Bár több ötletet is találtam a neten erre a formára, először is ezt a könnycsepp formát láttam meg és ez mellett voksoltam.

Mikor már a torta be volt töltve, rábukkantam egy kicsit oválisabb formájú kivitelezésre is,aminek voltak kis pirospozsgás arcocskái is ,nagyon beleszerettem ,de akkor már nem változtattam rajta. Majd legközelebb jöhet a másik is! Remélem lesz legközelebb:)

Persze megint lemaradt valami, miközben annyira igyekeztem figyelni a részletekre, lemaradtak a fülecskéi!!
Így született meg  a süket sünöm!!
"Hallatlan" módon azért nekem így is nagyon tetszett:)

Tiramisu töltelék:

2 csomag tiramisu ízű pudingport felfőzünk 6 dl tejjel. Kihűtjük.
10 dkg vajat felhabosítunk 10 dkg porcukorral, és a kihűlt krémhez keverünk, majd további 3 dl tejszínhabbal készre keverjük.
Cukrozott kávéba mártogatott babapiskótát rétegezünk a piskóta közé a krémbe.

13 megjegyzés:

  1. Cuki ez a süni! Ráadásul nagyon örülök neki! Hamarosan nálam is készül egy, így különösen jól jönnek az ötleteid és tanácsaid! ...a füle, hát nekem eszembe sem jutott volna, de még a tortádat nézve sem tűnt fel, hogy hiányozna! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Annyira aranyos torta lett. Ügyes vagy gratulálok:)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki, főleg a kis vadalmákkal! :-)

    VálaszTörlés
  4. Aranyos a süni, és őszintén szólva nekem sem hiányzik a füle :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édi!! Olyan élethű.:)

    VálaszTörlés
  6. De bájos kis sünike! Olyan kedves, barátságos...

    VálaszTörlés
  7. Annyira jó lett a süni! Ha nem mondod észre sem veszem,hogy nincs füle.

    VálaszTörlés