2011. november 1., kedd

Házi sós keksz


Ezt a kekszet ,egy nagyon jó kis egyszerű családi recept alapján sütöttem.
Nagyon kedvelt csemege nálunk, és kicsit nosztalgikus élményt is nyújt számomra a sütése!
Emlékszem még hogy a nagymamám is sokszor sütötte, utána pedig anyukám...akinek már én gömbölygettem kölyökként a tésztát.
És nem tagadom kissé meghatottan , fülig érő lelkesedéssel :).... szóval nagyon boldog voltam mikor az én két kis hercegnőm is, szorgosan gömbölygette órákon át a tésztát!
Annyira büszkék voltak magukra, hogy ezt ők csinálták!!
(Én is!!!)


Hozzávalók:

1 kekszsütő!

1 kg liszt
1 kocka Ráma
25 dkg sajt reszelve
1 csomag sütőpor
2 db tojás
tej  (amennyit felvesz)
só (kb egy evőkanál)
kömény , ízlés szerint

1 megjegyzés:

  1. Szia! Egy kérdésem lenne: megsülve finom ropogósak a tallérok? (sütöttem már más recept alapján, és az nem ropogott). Köszönöm! Timi

    VálaszTörlés