2011. augusztus 1., hétfő

Sacher, és a nyeremény..

Jöttem megmutizni a nyereményt!!

 Egy (receptes) jegyzet füzet, általam varrt borítással + egy hozzá passzoló papírzsepi tartó.
Továbbá egy kis minta csomag színes porfestékekből, piros,sárga,kék,zöld, + ezüst gyöngyház lüszter.
+ egy olajkiöntő
 



Éjfélig még lehet játszani:)
Ki szeretné megnyerni?
Csak kíváncsiskodom ,hogy nem ment-e el a kedvetek a játéktól a nyereményeim láttán!!?
Tudom hogy sokatok már rendelkezik por ételfestékkel, viszont úgyis fogyó cikk:)
Ha viszont olyan valaki nyeri akinek még nem volt szerencséje hozzá, akkor talán valami újjal is ismerkedhet!
De ez még a jövő titka! Holnap majd  kiderül ;)

Addig is megmutatom, mire lehet őket használni a fondant színezésén kívül!

Például virágok árnyalására...
            
 Egy régebbi kép..csak a liliom miatt:)


 És az első Sacher tortám, amit nemrég készítettem...



A Sacher piskóta receptjét Farkas Vilmostól hoztam!!
Bátran ajánlom mindenkinek, mert eszeveszettül jó lett, férjem szerint ismétlést kíván a projekt!!:)
Sütés közben mosolyogva állapítottam meg , hogy méltán édes illatok konyhája a blogcímem, mert ez egyszer ez vitathatatlan volt!!
Azóta is Sachert ennék:)


A piskótához: 
8 tojás szétválasztva, 5 dkg porcukor, 20 dkg kristálycukor, 16 dkg liszt,16 dkg vaj,16 dkg olvasztott csoki, 2,5 dkg kakaópor.Egy csipet sütőpor.
A tojásokat szétválasztjuk.
A vajat a porcukorral felhabosítjuk.
A vajat és a tojássárgáját gyorsan keverjük össze habverővel.
Ne keverjük sokáig mert omlós lesz.
A fehérjéből és a cukorból habot verünk.(nem túl keményet)
A vajas sárgáját összekeverjük a langyos olvasztott csokival,majd belekeverjük a felvert fehérjét.
Majd beleforgatjuk a kakaóporos lisztet.
165 C-fokon kb. 40-60 perc alatt süssük készre.
 (Nekem kellett egy óra a sütéshez.)

Az biztos hogy ez valóban ismétlést kíván, méghozzá a közeljövőben:)

   



5 megjegyzés:

  1. Szuperjók a nyeremények! Nekem aztán biztos nem ment el a kedvem a nyeréstől! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek és jók a nyeremények! Sacher tortád nagyon szép! Nagyon várom a sorsolást!

    VálaszTörlés
  3. Nemhogy elment a kedvem a nyereménytől, hanem még jobban meghozta, merthát betelt a második receptes füzetem, az ételfestékeknek különösen örülök. Remélem kedvez majd a szerencse nekem :D Jó sorsolást!

    VálaszTörlés
  4. Remek ajándékokat találtál ki! :) Az a zsepitartó különösen helyes! :)

    VálaszTörlés